Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2007 11:16 - Новата ми тема - астигматизмът и покрай него и късогледството и далекогледството
Автор: sylveto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
0



Чудех се за какво да пиша - исках да намеря достатъчно добра тема.
Намерих я - проблемите с очите - късогледство, далекогледство и астигматизъм, като основен за мен е астигматизмът, защото от него страдам почти през целия си живот. Наскоро разбрах че съм развила и късогледство (може и от началото да го имам, но до прегледите ми миналата година не подозирах за него, явно лекарите не са сметнали за нужно да ми обясняват подробности).
Ето върху това ще се съсредоточа - ще потърся в мрежата какво пише по въпроса: дали тези проблеми се лекуват с упражнения. За сега мисля, че отговора е "да", защото лично съм чела книги с упражнения, но поради липса на воля и мотивация, не съм постигнала никакво подобрение още.
Да видим до къде ще стигне проучването ми - най-малкото ще науча много нови неща за своята болест, най-многото - току виж съм открила начина да се отърва от някой досаден диоптър...!!!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sylveto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22244
Постинги: 6
Коментари: 5
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930